tisdag 10 juni 2008

Småprat om releasefesten


Anders:
Var ska vi ha releasefesten?

Klas:
Jag vet inte, kanske Le Rouge? Bara inte det blir typ Riche eller Gubbrummet. Det är jag emot.

Anders:
Nej, du har rätt. Det är lite för förutsägbart. Helst vill man ju ha ett slott. Vad sägs om XXXXX.

Klas:
Haha, perfekt: "härifrån kunde han överblicka och leda manövrerna nere på fältet”. Tillställningen kommer bli legend-, wait for it... dary!

Anders:
Ja, att ha den på Riche är ju döden.

Klas:
Verkligen. Jag tänker aldrig mer gå till Riche. Prinsen, Zink och KB är mer min melodi.

Anders:
Vad menar du? Jag har aldrig sett dig på Riche.

Klas:
Därför är det också en väldigt lätt princip att ha, och man ska aldrig underskatta lätta principer.

5 kommentarer:

Eric Goesta Rosén sa...

Låter onekligen som att det lutar åt Riche.

stefan sa...

Jag har sett Klas på Riche. Han var där på ett pocky-släpp. Gay Talese om jag inte minns fel.

Skafferiet sa...

Haha. Du har förmodligen rätt.

Klas sa...

EGR: Fan - du har avslöjat oss!

Anonym sa...

Har också sett Klas på Riche. Å andra sidan var det i ett tillstånd som kanske innebär att han inte minns det.