torsdag 21 augusti 2008

Min digitala försvarare

Jag har en digital försvarare. En försvarare som verkar ha misstänkt mycket insideinformation om mig. Det började för något år sedan när Elin Alvemark skrev något elakt om mig. Snart dök det upp en person med signatur Mia som genast började försvara mig och beefa med stackars Elin. Redan då hade jag min misstankar. Sedan har min försvare följt mig i varje digital dispyt. När nu någon i Dagens Medias kommentarsfält skrev att "Anders Rydell ser ut att ha tillbringat många nätter med Jolt Cola och Gorby-piroger" kom svaret genast: "Icke, Anders är uppfödd på Kravmärkt sojakorv."

Min förvarare kom nu ut som min mamma. Så om ni vill beefa med mig. Jag varnar er. Mamma blir arg.

5 kommentarer:

stefan sa...

Man kan alltid lita på mamma.

Skafferiet sa...

Haha, sant.

Det där med föräldrar och ens journalistik är intressant. Jag vill egentligen inte att de ska läsa något jag skriver.

Anonym sa...

Anders, utveckla dina tankar.

stefan sa...

Jolt Cola hittar man inte så ofta längre, hade nästan glömt av att den fanns. Jag ska genast gå ut och leta.

Anonym sa...

Stefan: då blir det långlunch idag också eller?