tisdag 26 augusti 2008

LaVeyansk


Uppdatering: Nyligen blev vi intervjuade av Journalisten, mycket trevligt. Imorgon går boken på tryck. Måste säga att den formmässigt ser fantastisk ut. Enligt Jonas är boken "LaVeyansk" på ett bra sätt.

Och om en månad drar Klas och jag till Bok & Bibliotek i Göteborg. Då ska boken ha kommit rykande färsk från tryckeriet enligt Stefan.

Egentligen hatar jag mässor. Men den här gången ska det bli kul. Om ni är där får ni hälsa på oss - och förhoppningsvis lägga händerna på de allra första exemplaren av boken. Och dricka öl såklart.

5 kommentarer:

Klas sa...

Det går så klart även bra med ett alkoholfritt alternativ…
Och med LaVeyansk menas satanistisk, i fall någon undrade. Nu innehåller alltså boken inga besvärjelser om hur man framkallar hin håle, i stället handlade Crambys "beröm" om att boken inte är så fördömande mot mediemänskligheten, utan snarare tillåtande. Vilket jag tycker känns fint.

Anonym sa...

Men bokmässor hit och dit, orka bry sig! Jag vill bara veta när det är releasefest så jag kan bli murvelfull för Atlas pengar. Och så vill jag se Klas i samma tillstånd som på unge Sandahls bokrelease.

/K

Skafferiet sa...

Den första releasefesten är på bokmässan, då ska vi sno Bonniers vin.

Du kan väl bjuda på fest snart för ditt syndiga Bratguld?

Klas sa...

Kristofer: Jag springer min första ultramara bara några dagar efteråt. Det var Klas Ericsson som ägnade sig åt att uppnå en viss sorts tillstånd på bokreleaser, Klas Ekman håller sig för god för sådant.

Anonym sa...

och var hålls denna celebra tillställning?