fredag 10 oktober 2008

TACK

till alla underbara människor som kom till gårdagens oförglömliga fest.

Det blev packat. Böckerna och 400 glas bubbel gick åt. För att citera Isobel, som själv var där, så skulle "en välplacerad handväskebomb och det vi kallar mediegeggan is no more. Kaputt, borta."

Stort tack till Atlasduon Stefan och Caroline som höll stånd bakom det rosa och guldfärgade bokbordet. Tack också till våra fantastiska DJ:s Erika Vallin, Kristofer Ahlström och Markus Larsson. Ett stort tack till Daria Oudalova, Tom Pyl, Magnus Talib, Niklas Eriksson, Carl M Sundevall och andra på Spy Bar/Virtanen.

Vi misslyckades med att dela ut bästa medienamnet - kommer senare. Men lyckades dela ett Lifetime Achievement till Andres Lokko. Nominering: För en man utan vars insatts populärkulturella skribenter fortfarande hade hetat Mats Olsson.

Han fick ett murveldjur. Ni kan se det hela i nästa Studio Virtanen.

/Anders & Klas

4 kommentarer:

stefan sa...

Varför tog ingen en bild av mig? Jag hade ju för fan kostym.

Klas sa...

Min fru tog en tror jag, jag vet inte om jag sade det men du var sjukt stilig.

Emma sa...

Vad säger ni mediegurus, gjorde jag en felprioritering i mitt varumärkestänk när jag istället gick och såg Vampyrernas natt på Cinemateket? Rikspucko, c'est moi.

Skafferiet sa...

Emma: Önskar jag kunde ge dig ett positivt svar på den frågan.