fredag 30 maj 2008

Mardrömmen

För ganska exakt ett halvår sedan sprang jag Las Vegas Marathon tillsammans med David Berling (Cosmopolitan), Jonas Cramby (Café) och Kristofer Ahlström (också Café).
Strax innan start togs den här löjligt posiga bilden på hotellrummet.
I morgon blir det ännu en 4,2 mils-vända, nu i Stockholm. Mitt mål är att springa sub 4, men med tanke på hettan, folkmassan och, eh, att jag knarkat Ben & Jerry i ett par veckor så är det kanske att hoppas på för mycket. Men Joe Strummer sprang på 3,20 efter att ha värmt upp med tio pint öl kvällen innan, så det är inte helt omöjligt.
Vad har nu allt detta med Byt namn att göra? Egentligen ingenting förutom att jag ångrar att vi inte tryckt upp ett svart/rosa klädkit i funktionsmaterial med bokens titel som jag skulle kunna ha sprungit i.
Ibland tänker vi inte tillräckligt kreativt, Anders och Stefan.

Inga kommentarer: